Novinky
14.11.2013
news-zasilkovna.png

Od 14.11.2013 sme zaviedli možnosť zvoliť si u nás pre doružení Vašej objednávky, výdajné miesto v sietí Zásielkovňa.sk. V tejto dobe má táto sieť 105 výdajných miest po celej Českej republike i Slovenskej republike. Zvoľte si odberné miesto vo Vašom meste a ušetrite za dopravu. Tu nájdete aktuálny zoznam pobočiek Zásielkovňa. http://www.zasilkovna.cz/kde-nas-najdete

30.05.2013
news-on-line-chat.png

Pripravili sme pre Vás on-line chat, pre rýchlejšie a pohodlnejšie spojenie s nami, pre zodpovedanie Vašich otázok a prianí. Chat je v prevádzke každý pracovný deň od 8:00 do 16:00 hod.

15.05.2012
news-nas-e-shop-je-overeny-zakazniky.jpg

Vážení zákazníci,

náš e-shop získal certifikát Heureka.cz - Overené zákazníkmi s hodnotením cez 95%. Ďakujeme za Vašu priazeň a pevne veríme v ďalšiu úspešnú spoluprácu s Vami.

15.03.2012
news-vyprodej-nahradnich-dilu-na-skoda-s1203.jpeg

Velký výběr náhradních dílů na vozy Š1203. Napište a nebo zavolejte.

Zobraziť staršie novinky a akcie...

vyberte si darček k nákupu :)
Overené zákazníkmi

Časté otázky

Tovar nie je na sklade. Kedy bude dostupné?

U položiek na otázku bude dostupnosť upresnená telefonicky alebo e-mailom.

Ako zistím stav mojej objednávky?

Stav objednávky je možné zistiť po prihlásení do e-shopu vo svojom profile cez Prehľad objednávok, prípadne pri každej zmene stavu objednávky vám príde informačný e-mail.

Keď si objednám cez internet, môžem si tovar vyzdvihnúť osobne?

Po predchádzajúcej dohode je možný odber v kamennej predajni na adrese Tyršova 373/52, 286 01 Čáslav. Tel: +420 327 313 641 alebo +420 602 258 818.

Môžem platiť svojou platobnou kartou?

Platobnou kartou je možné platiť pri osobnom odbere v kamennom obchode alebo u dopravcov DPD a PPL.

Zakúpený tovar mi nevyhovuje. Môžem ho vrátiť?

Zákazník má právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru (určujúci je dátum odoslania). Ak chce tak zákazník urobiť, musí vrátiť tovar nepoškodený, v originálnom neporušenom obale as kompletným obsahom (s návodom a kompletným príslušenstvom), aby bolo schopné ďalšieho predaja. Pri vrátení tovaru zaistite nasledujúce:

  • priložte kópiu faktúry + sprievodný list s textom: Odstupujem od zmluvy a požadujem vrátenie peňazí (a akou formou - bankovým prevodom, osobné prevzatie, poštou).

  • na sprievodný list uveďte tiež vašu adresu, telefón, email a spôsob, akým chcete vrátiť peniaze (prevodom na váš účet alebo v hotovosti). Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na poštovné, vracia sa vždy iba cena tovaru. Zásielku pošlite na adresu uvedenú na faktúre

V žiadnom prípade neposielajte tovar späť na dobierku!

 


 

Ďalšie odkazy súvisiace s touto sekcií:

Pred začiatkom nákupu si môžete prečítať rady ako nakupovať.

Pred uskutočnením objednávky si pozorne prečítajte Obchodné podmienky.

5 dôvodov, prečo nakúpiť práve u nás.

 späť na začiatok...

Ak máte akýkoľvek dotaz, neváhajte nás kontaktovať:

Radi zodpovieme Vaše otázky
 *
 *  *

Proč chceme VIN kód? Rychleji nalezneme vhodné díly pro Váš vůz!
Identifikační číslo vozidla najdete i v malém technickém průkazu vozidla.

 *

 * (opatření proti SPAM robotům)
* povinné údaje

Používané výrazy pri hľadaní:

autodiely, náhradné diely, predaj náhradných dielov, vw, seat, audi

 späť na začiatok...

Doprava přes zásilkovnu
Dárek k objednávce
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace